Обмін і повернення прикрас з золота і срібла.

Шановні клієнти! Не дивлячись на те що законодавство України знаходиться на стороні продавця, ми в свою чергу цінуємо кожного клієнта і розуміємо, що невдала покупка псує настрій покупцеві, а також створює негативне враження про наш ювелірний інтернет-магазин.

Магазин VOS Jewelry і весь його колектив намагається дарувати вам тільки позитивні емоції і тому перед кожним продажем вам ювелірних прикрас ми завжди уточнюємо змінні характеристики виробів (найчастіше це розмір), щоб уникнути процедури по його обміну. Але тим не менш у нас дуже рідко бувають випадки з обміну ювелірних прикрас, в яких не підійшов розмір.

Що говорить законодавство?

Згідно із законодавством України, ювелірні вироби (прикраси) належної якості з золота або срібла, зазначені в переліку непродовольчих, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню та обміну. Тобто прикраси з золота і срібла представлені на нашому сайті обміну та поверненню не підлягають. Ознайомитись можна тут.

Що говоримо ми - магазин VOS Jewelry?

Ми без всяких проблем обміняємо срібні кільця на потрібний вам розмір або якщо на даний момент такої моделі немає в потрібному розмірі, то на аналогічну в вашому розмірі, за умови дотримання наступних пунктів:

  • З моменту покупки пройшло не більше 14 днів
  • Бирка не ушкоджена і вона не розпломбована
  • Виріб не має слідів механічних пошкоджень
  • Виріб не має ознак використання
  • Виріб не змінив свої властивості і не піддавалося впливам з лужними миючими засобами, речовинами, що містять хлор і йод, кремами і мазями, що містять ртуть та її сполуки, а також в результаті впливу інших зовнішніх факторів і не змінило свій товарний вигляд.
  • Вставки вироби не мають відколів, подряпин і знаходяться на своїх місця
  • Виріб не з індивідуального замовлення та/або не виготовлено на замовлення і/або в стандартних (популярних) розмірах

Зверніть увагу, наш магазин не несе ніяких витрат з пересилання товарів які клієнт бажає повернути. У разі повернення прикрас, які були доставлені за допомогою кур'єрської доставки (кур'єр магазину або кур'єрська служба), клієнт оплачує 100% такої послуги. Ми не приймаємо накладений платіж. За додатковою інформацією звертайтеся в підтримку клієнтів (написавши в Viber).